Освітня програма


Схвалено

педагогічною радою
школи
13 червня 2019 року
протокол №7


Затверджено
Директор школи
                   М.І. Огородник
Наказ №39-г  від 21.06.2019 р





ОСВІТНЯ ПРОГРАМА
ПОЛЯНСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ
 ШКОЛИ I – III   СТУПЕНІВ
Березнівської районної ради Рівненської області
на 2019-2020 навчальний рік





 Поляни

2019

Зміст
І. Загальні положення
1. Призначення школи та засоби його реалізації
2. Опис моделі випускника школи
3. Цілі та задачі освтнього процесу школи
4. Навчальний план та його обгрунтування
5. Особливості організації освітнього процесу
6. Показники (вимірники) реалізації освітнього процесу
7. Процеси розвитку, виховання і соціалізації в школі
8. Програмно-методичне забезпечення освітньої програми
ІІ. Освітня програма початкової школи
1. Вступ
2. Загальний обсяг навчального навантаження
3. Навчальний план
4. Перелік навчальних програм
5. Перелік, зміст, тривалість і взаємозвязок освітніх галузей, дисциплін. Логічна послідовність їх вивчення
6. Очікувані результати навчання здобувачів освіти (реалізація наскрізних ліній ключових компетентностей)
7. Вимоги до осіб, які можуть розпочинати навчання ща програмою
8. Форми організації освітнього процесу
9. Опис та інструменти системи внутрішнього забезпечення якості освіти
10. Очікувані результати навчання за освітніми галузями
ІІІ. Освітня програма школи ІІ ступеня
1. Вступ
2. Загальний обсяг навчального навантаження
3. Навчальний план
4. Перелік навчальних програм
5. Перелік, зміст, тривалість і взаємозвязок освітніх галузей, дисциплін. Логічна послідовність їх вивчення
6. Очікувані результати навчання здобувачів освіти (реалізація наскрізних ліній ключових компетентностей)
7. Вимоги до осіб, які можуть розпочинати навчання ща програмою
8. Форми організації освітнього процесу
9. Опис та інструменти системи внутрішнього забезпечення якості освіти
10. Очікувані результати навчання за освітніми галузями
ІV. Освітня програма школи ІІІ ступеня
1. Вступ
2. Загальний обсяг навчального навантаження
3. Навчальний план
4. Перелік навчальних програм
5. Перелік, зміст, тривалість і взаємозвязок освітніх галузей, дисциплін. Логічна послідовність їх вивчення
6. Очікувані результати навчання здобувачів освіти (реалізація наскрізних ліній ключових компетентностей)
7. Вимоги до осіб, які можуть розпочинати навчання ща програмою
8. Форми організації освітнього процесу
Опис та інструменти системи внутрішнього забезпечення якості освіти


Немає коментарів:

Дописати коментар