14 вересня 2020 р.

Олімпійський тиждень

 Звіт 
про проведення Олімпійського тижня
07.09.20р. - 11.09.20р. 

Щоб навчити цінувати власне здоров’я, виховувати в школярів потребу в постійній руховій активності, зміцненні здоров’я, залучати до активних занять фізичною культурою та спортом в школі, популяризації олімпійського руху та здорового способу життя з 07.092020  по 11.09.2020 року у нашій школі пройшли заходи з відзначення Дня фізичної культури і спорту, Всеукраїнського олімпійського уроку та олімпійського тижня.


Протягом тижня діти брали участь у виставці 
малюнків «Мій улюблений вид спорту». Проведено інформаційні хвилинки «Найкращі спортсмени України». Учні змагалися у спритності та витривалості.






У рамках Олімпійського уроку було проведено спортивне свято «Здоров’я  і спорт поруч ідуть» серед учнів середніх класів. 

 

День веселих естафет для школярів 1 класів, в яких вони мали можливість випробувати свої сили та спритність.



Учні 2 класів побували на святі «Спорт єднає всіх».




Учні 3 класів взяли участь у спортивному святі.

«Я здоров’я  збережу сам собі допоможу»

Змагання з футболу пройшли серед хлопців 7, 8, 9, 10 класів.





Для дівчат 7,8 класів проводилися змагання з піонерболу та 9,10,11 класів з волейболу.

Найактивніші учасники змагань були відзначені грамотами.


Немає коментарів:

Дописати коментар