Звіт про
проведення тижня пожежної безпеки
З 08.02 по 12.02 в Полянському
ліцеї
Загрозу життю та здоров’ю людини можуть зчинити різні ситуації. Це і
дорожній рух, і пожежі, і стихійні лиха, і сама людина. Саме тому з метою
виховання поважного ставлення до безпеки людини, усвідомлення необхідності
вироблення навичок з дотримання правил поведінки у надзвичайних ситуаціях , що
виникають при порушенні життєвого процесу у побуті, під час трудової діяльності
чи в соціальному середовищі, підняття рівня інформаційно-просвітницької роботи
з питань забезпечення безпечної життєдіяльності учнів в Полянському
ліцеї проведено Тиждень пожежної безпеки.
ПЛАН
проведення
тижня пожежної безпеки
у Полянському ліцеї
з 08.02.2021р. по 12.02.2021р.
девіз тижня:«Вогонь наш друг, та не завжди, чекати можна
і біди!»
№ п\ п |
|
Назва заходу |
Початок заходу. Місце проведення. |
Учасники заходу |
Відповідаль ний вчитель |
1 |
Понеділок |
1.Відкриття тижня пожежної безпеки Оголошення плану роботи. 2. Година спілкування «Вогонь наш друг, та не завжди, чекати можна і
біди» |
09.40. каб. класів
12.45.каб. №14 (5-й урок)
|
1-11 кл.
2-Б кл.
|
Самойлюк Т.В. |
2 |
Вівторок |
1.Тематичні бесіди, години спілкування, уроки-тренінги, усні журнали, тощо на тематику протипожежної безпеки. |
Протягом тижня
|
1-11кл
|
Кл. керівники
|
3 |
Середа |
1.Виставка-огляд спеціальної літератури «Запобігти, врятувати,
допомогти!» 2.Конкурс
малюнків на тему «Правила поведінки при пожежі». |
09.40. Каб.№14
13.30. кор. поч.класів |
1-4кл.
1-4 кл. |
Самойлюк Т.В. |
4 |
Четвер |
Показ документального фільму «Пожежники», «101 – служба порятунку». |
Протягом дня у холі (І поверх
школи)
|
5-11 кл. |
Самойлюк Т.В. |
5 |
П´ятниця |
1.Показ мультфільмів «Фокс і Трот поспішають на
допомогу», «Вогнеборці вперед».
2.Закриття тижня пожежної безпеки, нагородження переможців конкурсу та активних учасників
тижня. |
11.35.кабінети 1-4 кл
13.30. кор. поч.класів |
1-4кл. 1-4кл.
|
Самойлюк Т.В. |
Впродовж тижня робота школи була спрямована на розуміння необхідності реалізації принципів сталого розвитку в суспільстві,
усвідомлення необхідності вироблення навичок з дотримання правил поведінки у надзвичайних ситуаціях , що виникають при порушенні життєвого процесу у побуті, під час трудової діяльності чи в соціальному середовищі,рівня інформаційно-просвітницької роботи з питань забезпечення безпечної життєдіяльності учнів, потребу злагоди, повагу до інших людей, їхніх думок, дотримання своїх переконань і визнання такого ж права за іншими, підвищення настрою учасників навчально-виховного процесу, створення ситуацій успіху для невпевнених учнів та розкриття творчого потенціалу обдарованих дітей.
Підводячи
підсумки, я дійшла висновку, що протягом тижня учні поглибили
знання про причини виникнення пожежі,
вчились цінувати людське життя та берегти своє здоров’я, ознайомились з працею
пожежників, з їх діями при пожежі; виховували навички обережного поводження з
вогнем.
Немає коментарів:
Дописати коментар